Sean Kingston inlagd på sjukhus

dfsdfdf

Sean Kingston är inlagd på sjukhus nära Miami Beach efter att skadat sig själv då han var och åkte jet skii, detta hände i söndags.
Han hade en kvinnlig passagerare då dem krockade med en bro, runt 6 PM, lokal tid.
Som tur var blev både Sean och hans passagerare räddade. Dem kördes till Jackson Memorial Hospital.
De tror inte att det var någon typ av alkohol inblandat.
Justin twittrade,  "Min vän @seankingston fick mina böner i kväll. En riktig vän och storebror. Snälla be era böner för honom i kväll också."

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Jag är med i en tävling om att vinna "Miss Cupcake 2011" och skulle bli så underbart glad om du röstade på min cupcake, om du röstar, skriv det då i en kommentar till mig så länkar jag till din blogg som tack :)

min cupcake: http://www.misscupcake.se/show.php?id=514

2011-05-31 @ 19:47:51
URL: http://amandawonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0