Justins parfym "Someday" skulle kunna nå $30.000.000!

dfsdfs

Vad luktar Bieber Fevern som? söt, fruktig och syftar till alla hjärtan av hans 14-till-18-åriga fans.

Justin Biebers super-tjejiga parfym Someday valdes speciellt av tonåring känslan själv.

"Låt oss vara riktiga: Det sättet en tjej luktar är väldigt viktigt för en kille," säger han till Women's Wear Daily. "Jag har en sådan djup koppling till mina fans, att skapa en parfym som jag personligen älskar, det är ett annat sätt där jag kan få dom att komma närmre till min värld."

En del av behållningarna går till Pencils of Promise- en filantropi som bygger skolor och Make-A-Wish Foundation.
Flaskan är toppad med plast hjärtan, den ligger ovanpå den andra för att likna en ros.

En stor flaska parfymen kostar $ 55 med billigare alternativ för body lotion och en "hår mist."
Someday kommer att säljas till ett högre varuhus som Macy's, Sephora, Nordstrom och Dillards.

Om allt går enligt planerna, så kan parfymen $30 miljoner. Detta är ett steg upp från Biebers första razzia i parfymens marknad.

Under 2010 var hans My World unisexparfym som kom inbäddad i hund-taggar och armband Walmart för $10.

Hans "One Less Lonely Girl" insamling av nagellack är slutsålda på Walmarts och mål över hela landet.

ewrrwer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0