Justin vinnner första Billboard fan favorite award

Och vinnaren av Billboard.com's allra första fans Award är Justin Bieber.

aadsd

Efter en jättestor hög med 1.600 miljoner röster som stämde, så har Billboard.com's läsare valt ut sin Fan Favorit.

Biebers jordskredsseger annonserades under söndagens Billboard Music Awards (maj 22) i Las Vegas, när han presenterade årets kvinnliga artist till Rihanna, som också visat sig vara en certifierad Belieber: "Justin gav mig mitt pris... så coolt." utbrast hon under sitt tacktal.

Bieber hade redan vunnit två priset vid dne tidpunkten som fansens favorit vinnare. Han hade vunnit:
Årets digitala artist och Top New Artist,som förde en särskilt emotionell Bieber till scenen-efter att ha kysst din flickvän och tonårsstkärnan Selena Gomez.- för ett personligt tack till sin familj och alla anhängare:
"Jag vill tacka Gud för, du vet, han välsignade mig så mycket," sa Bieber. "Varje dag är som, galet för mig, eftersom jag ser så många människor och jag får så många människor att le och göra människor glada. Jag vill tacka mina fans för att de är fantastiska"

Den Billboard.com fans Award som beslutades av fansen - vinnaren fick flest röster i vår exklusiva Billboard.com läsar röstning, som var öppen från maj 9 till 20 maj.

dfs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0