Justin var ohyfsad mot ett fans pappa


Videon visar när justin var på Ninoy Aquino International Airport i Manila, Filippinerna. Man kan beskriva exakt vad som hände på videon, men det värkar som att justin slår till pappans hand så nånting ramlar ner.

"Min pappa försökte få en aoutograf från Justin Bieber till min syster. Men ta en titt på vad han gjorde.
Han slog till min fars hand och CDn föll ner på golvet. Ingen från hans crew hjälpte honom. Inte ens en ursäkt från justin. Var är dina seder nu grabben? Jag vet att du är sjuk men du kunde åtminstonde sagt att du var ledsen och att du inte hade tid till att signera just då. Hur kunde du ens göra så mot min pappa?"

Flickan spelade in video klippet med sin mobiltelefon medan hennes pappa försökte få tag på en aoutograf.
Det hade nog varit en bättre ide om dottern hade gott fram och frågat om en aoutograf istället. Men ändå justin borde vara med tankefull.

dfsdffds

Kommentarer
Postat av: PanfuHannah

Du, är Justin Bieber så fräck??

2011-05-14 @ 10:21:15
URL: http://panfuhannah.blogg.se/
Postat av: PanfuHannah

Varför gjorde han så?

2011-05-14 @ 10:21:30
URL: http://panfuhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0