Hur det är att vara ''One Less Lonely Girl''



En plats med tur och list fick tonåringa Jo Ellen Blacklock på Justin Biebers konsert. Där han uppträder framför tusentals skrikande fans.

Den 16-årige flickan var på Biebers Melbourne konsert på Rod Laver Arena på måndag kvällen när hon fick sin livs chans.

Stående på golvet märkte Jo Ellen att Biebers livvakter går omkring och söker genom folkmassan.

Att veta om sångarens konsert ritual för att föra ett lyckligt fan på scenen för en kärleksballaden ''On Less Lonely Girl'' fick hon sin rörelse.

"Jag frågade en livvakt om de letade efter en flicka att få på scen de sa 'Ja, skulle du vilja göra det?" sa Jo Ellen.

"Jag bara skrek och sa ja, jag var så upphetsad."

Så, efter att ha kommit backstage var den vimmelkantiga tonåring får en genomgång av vad man ska göra, och snart var hon på en stol under skriande lyser med sin idol sång till henne, smeker henne och lämnar henne rosor.

"Jag var så nervös att jag skrek, jag ville bara inte att svimma eller kräkas eller något, men det var häftigt," Jo Ellen sa. "Jag sa att jag älskade honom när han kom närmare."

fdsfd

Kommentarer
Postat av: PanfuHannah

Guuuud! Jag blir avundsjuk!!!!!

Jag vill också vara på scen med justin bieber <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-05-07 @ 08:31:40
URL: http://panfuhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0