Det är jobbigt att heta Selena Gomez

dsadsads

Selena Gomez har blivit utsatt för dödshot efter att fansen har sett bilderna när hon plaskar med pojkvän Justin Bieber på Hawaii.

Den 18-åriga Disney skådespelerska har pekats ut på nätet av avundsjuka fans av teen pop idol - med vissa svär att döda henne.

En Bieber fan skrev på Twitter: "Jag ska döda dig jag svär GUD!"

En annan lovade: "Om du är justins flickvän så lovar jag att jag ska döda dig JAG HATAR DIG:"

Ännu ett fan av Bieber, 17, skrev på sajten: "Håll er borta från Justin pedofil."

Övriga kommentarer inkluderade: "Selena Gomez är farligt nära en lång, långsam smärtsam död" och "jag ska döda dig i natt under din säng."

De så kallade Beliebers - fansen av Baby sångare - blev rasande efter att paret gjorde deras förhållande offentligt.

Bilder visade paret när dom kysser, kramar och i en omfamning med sångaren i bränningen i Maui, Hawaii förra veckan. I en bild hon hade benen lindade runt hans midja.

Fans tog även till på Facebook för att ställa upp grupper som "Jag hatar Selena Gomez för att hon dejtar min man."

En talesman för Bieber hade ingen kommentar.

asdads

Kommentarer
Postat av: sarah

gud det va dumt av dom att skriva massa dumma saker om selena det skulle jag aldrig göra för jag e en av hennes fan eller jag gillar henne!:)



hon e min favorit tjej skådis!!

2011-06-01 @ 07:07:45
URL: http://sarahfina.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Ojsan, vad onödigt D: Nämen gud så jobbigt Selina måste ha det. Stackars tjej ): ♥



Kramar / Felicia.

2011-06-01 @ 14:13:19
URL: http://feliciagreen.devote,se
Postat av: anna

jag hatar selena, hon måste bort från justins liv. selena bitch,hora,slampa. hon utnyttjar bara honom

2011-06-10 @ 17:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0