Justin vaxdockor @ London, Amsterdam & NY

pöju

New York - Justin Biebers vax staty är här! Tre statyer avtäcktes på Madame Tussauds Wax museer runt om i världen, i New York, Amsterdam och London. Bieber var på plats i London för att få en glimt av hans vax avbild. Och, som utlovat, kläddes statyerna av Biebers gamla, svepande frisyr.

 På London visningen, twittrade Bieber om hur upphetsad han var över vaxfigurerna. "Anlände till @ tussaudslondon för att se min vaxdocka! 1: a gången jag såg en vaxdocka var i NYC och allt vi kunde göra var att titta genom glaset", skrev han. "Nu är vi här i London och de ska visa min figur här och i Amsterdam och i NYC på den vi tittade genom glaset. # DREAMBIG."

Biebers staty i New York är tillsammans med sin kompis och mentor Usher i VIP-rummet. NYC Bieber statyn är klädd i en svart väst av will.i.am och byxor av Balenciaga. Kläderna skänktes av Bieber själv. MTV News var på plats på New York avtäckandet, där fans ivrigt fick en skymt av sin idols statyett.

Så hur exakt är det att se hans vaxdocka? "Det är ganska bra. Jag älskar Justin Bieber, och det är ganska varmt," berättade Libby Walker, som sade att hon också gick på Miley Cyrus vax-figur avtäckande under 2008. "Han klippte sitt hår på sistone, så det är inte exakt samma, men jag gillar hans hår. Många tjejer gillar det mer med hair flippen. Det är en sådan ära att vara här för att stödja honom."

"Jag är hedrad över att få mina egna vax figurer,"
 berättade Justin tidigare om att joina popstjärnor som Taylor Swift och Jonas Brothers på Madame Tussauds. "Att vara förevigad i vax tillsammans med några av mina idoler - Michael Jackson, Prince, Beyoncé och min mentor, Usher - är otroligt spännande och väldigt coolt."

- MTV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0