Intervju från igår i Belgien

ththth

Kändisar har sina upp och ner dagar, även om Justin njuter av en massa "upp" dagar, dessa dagar på sin Europa-turné som nu har spridit sig "Biebermania" till Belgien.

"Det finns upp-och nedgångar, sade Justin till journalister i Antwerpen i Belgien, där han uppträde på onsdagen.

"Jag kan inte gå ut själv någonstans, men jag kan resa, göra så många coola saker ... Jag är välsignad."

Bieber sade att han inte skulle hinna få se något av Belgien efter hans show i Antwerpen, som sålde slut på biljetter inom 30 minuter efter biljetterna släpptes.

"Jag åker härifrån ikväll, faktiskt, så kommer jag inte vara här," sade han. "Jag ska vara någon annanstans. Jag vet inte vart jag ska,(öhm danmark?) men jag kommer inte vara här. "

"Jag är 17 år, så min mamma är fortfarande min mamma. Hon är fortfarande där, hon fattar fortfarande beslut, men hon börjar att släppa lite så att jag får växa upp och börja fatta egna beslut. "

"Alla killar, deras röster förändras. Min röst är mörkare än va den var innan, men det förändras gradvis. Det är inte som en dag min röst är här uppe och nästa dag är den här nere. "

"Justin!, Justin!"

Massor av tjejer skrek utanför "Justin! Justin! "Vissa grät, den våg av "Biebermania fortsätter, efter att ha följt stjärnan på sin europaturné.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har tyvärr inte några inbjudningar kvar :/

2011-03-31 @ 14:31:53
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0