Justin vinner stort på MMVA 2011

adsads

Justin Bieber var en väldigt stor vinnare på MuchMusic Video Awards 2011, som ägde rum den 19 juni i Toronto, Kanada, genom att ta hem mest priser. Justin Bieber vann 'Ur Fave Artist' och 'International Video of the Year'.

När Justin tackade alla så sa han: "Tack så mycket," sa han. "Jag vill säga att första gången jag fick ett pris här Much Music Awards, så jag vill säga tack till alla mina fans. Ni är fantastiska, och jag skulle inte kunna göra detta utan er! Jag älskar er så mycket."

Listan av alla vinnare:
MuchMusic mest visade video: Taio Cruz – Dynamite
Favorit video: Fefe Dobson – Stuttering
Internationella favorit videon: Lady GaGa – Born This Way
Favorit artist: Justin Bieber ft. Usher – Somebody to Love (remix)
Årets video: Shawn Desman – Electric/Night Like This
Årets inlägg produktion: Danny Fernades ft. Belly – Automatic
Årets filmfotograf: Blake McGrath – Relax
Årets direktör: Sean Wainsteim for You Say Party – Lonely's Lunch
Årets pop video: Down With Webster – Whoa Is Me
Årets internationella video – Artist: Lady GaGa – Judas
Årets internationella video – Grupp: Far East Movement ft. The Cataracs, Dev – Like a G6
International Video of the Year by a Canadian: Drake – Find Your Love and Justin Bieber ft. Usher – Somebody to Love (Remix)

adsasd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0