Justin Timberlake ger Justin Bieber råd: "Du måste ha en plan"

qewqew

Under hans senaste intervju med Playboy Magazine, ger Justin Timberlake några råd till Justin Bieber. Han säger:

"Justin Bieber är en uppenbarligen begåvad kille. Jag hoppas bara att han har ett bra stödsystem, eftersom när jag tänker tillbaka på mig själv, när jag bar rastaflätor. Det är besvärligt att växa upp framför allmänheten. Justin är nog delaktig att bara på någon nivå nu. Någon som Usher hans mentor, han är bra eftersom Usher är någon som har haft en hel del upp-och-ner som jag kan minnas. Han kommer att lära honom att du inte bara kan rida ut det här. Du måste ha någonstans att gå."

"Du måste ha en plan, och någon som Justin Bieber bör tänka på det just nu. Annars innan du vet det, så kommer det att bli någon unge som är yngre än du. Vi lever just i den åldern."

qewqew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0