Justin Bieber är det hetaste ämnet för barn 14 år och under

ads

Som om hans 10.400 tusen Twitter följare var nog indikation så anses Justin vara det hetaste ämnet för barn 14 år och under, enligt den senaste KIDS undersökningen från marknadsundersöknings företaget NPD Group.

Den öppna enkäten tillfrågades 2095 US Kids på vad de anser vara de hetaste nya sak idag - vare sig det är en kändis, film, TV, leksaker, spel, hobby, sport, hemsida, varumärke eller butik. Den kanadensiska popstjärnan toppar listan med 10% följt av Nintendo Wii, Dora Utforskaren, Xbox 360, Bilar 2 (filmen) och IPAD, som alla samlat 2% av de unga rösterna.

Bieber är kvar på toppen av listan i denna uppföljning till bolagets ursprungliga undersökning som genomfördes i februari 2011 i vilket han tagit 14% av det totala ämnet följt av Xbox 360 och Nintendo Wii som varderar med 4%

NPD Kids Industry Data Service erbjuder månatliga inblick i inköp som görs på uppdrag av barn i åldern 0 till 14 olika produktkategorier med betoning på licenser och varumärken. Varje månad frågar företaget en öppen blotta frågan syftar till att ge insikt i vad som är top-of-mind med barnen idag.

adsads

Kommentarer
Postat av: sarah

EN sak ska jag säga vilken fin bild på justin<3

ja det va nästan rätt<3



jag var på maxi stormarknad och ja jag hade ingen för mig, dd?

2011-06-17 @ 20:47:07
URL: http://sarahfina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0