Jada Pinkett Smith: "Han är min lilla älskling."

ererw

Jada Pinkett Smith stoppades av en uppsättningChelsea Lately igår kväll för att främja den kommande säsongen av hennes show Hawthorne och oundvikligen slutade ämnet upp värd Chelsea Handler favorit person - Justin Bieber.

När Chelsea frågade Jada om sitt förhållande med Justin, delade hon: "Han är min lilla älskling."

"Jag såg när han la sin charm dig precis som han la sin charm mig,"
Chelsea svarade tillbaka, innan du frågar skådespelerskan varför Justin påminner henne om hennes man Will Smith.

"Jag minns när han var på MTV Awards och han kom hem med Jaden [Smith] för att bo hos oss den kvällen - vårt hem är som ett litet paradis för honom när han kommer till LA," hon delade, och tillade, "Omedelbart gick han till datorn och han ville att vi skulle samlas kring och han ville kritisera hans show. Det var det första han gjorde. Jag tittade på honom och jag tänkte, 'om jag inte tittar på en liten Will Smith"

"Han brinner för vad han gör, och han gör det för hans fans,"
Jada fortsatte. "Han är riktig, älskar verkligen det han gör."

qewqew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0