Är someday en kopia av Marc Jacobs LOLA?

wqewqewewqewqwwe

När Justin Biebers nya parfym Someday lanserade två veckor, var skarpögd fashionistas snabbt att märka något av den aningen bekanta flaskan.

Den lila tonat glas och rosa ros lock födde många likheter med Marc Jacobs mycket älskad Lola doft.

Nu herr Jacobs, 48, har talat ut om den kontrovers och medgav att tillverkaren av hans doft anses stämma Bieber lägret.

I en intervju med WWD idag, sade han: "Vi har precis haft en konversation om det." Coty sa, "Vadå stämma dem? Vet du vad? Låt alla andra säga vad de vill. Jag fick Google Alerts om människor sa att det var derivat. Vi gör inte något åt det."

När de sonderade likheterna mellan de två flaskornas mönster, fortsatte han: "Jag ser mig omkring i rummet och jag kollar det arbete vi gjort och ett offer jag alltid bastardize men jag tror verkligen på det,"är något Chanel sa: "Den som insisterar sin egen kreativitet har inget minne."

dsd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0