American Idol "Lauren Alaina" träffar Justin

sadd

American Idol Lauren Alaina berättade för MTV News hur glad hon var när hon träffade Justin. "Jo, jag presenterar Sugarland CMT Awards, och jag fick reda på att Justin var där," Lauren förklarade det för MTV News American Idol turnéns pressdag.

"Jag gick upp för att möta honom och han gjorde en intervju, och då tittade jag på min outfit, och jag insåg att jag hade en reva på sidan av min klänning, så jag försökte fixa det riktigt snabbt", säger hon återkallas. "Och sedan hade någon sagt till honom att jag hade gått dit för att träffa honom, så han kom fram till mig och var som, 'Hej, jag är Justin.' Vi tog bara en bild och sen var det över. "

Även om det var en kort träff så blev Lauren inte alltför besviken med deras träff. "Det var häftigt att bara träffa honom", sa hon. "Alla vill träffa Justin och jag fick göra det, så det var verkligen trevligt."

dsff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0