Utkast: Juli 13, 2011

♥ "Det är synd att gå ut med en sexig tjej du kan inte ha en riktig konversation with''JB (eftersom hon är så söt)
Intervjuare:''Vill du hellre sjunga en hel låt naken eller äta maskar''Justin''um, jag slags fans som är unga också''
''Jag förstår inte varför tjejer går på toaletten tillsammans, finns det någon hemlighet eller något?''JB
''Jag vill ha en tjej som jag kan lura runt med utan att ha det tråkigt all''-JB
Justin skulle inte datum en flicka som inte ville lämna huset utan smink på
''Jag talar ett språk .... älskar language''JB
''mina byxor faller ner''* tjejer skriker *''jag vet att du vill att det''
Jazmyn''I'll ringa och säga hej och hur det går, men allt hon säger är Bieber Bieber Bieber!''JB
Justin ser ibland den gamla videor från honom när han är ensam hemma
''nyckeln och hjärtat är Someday mitt hjärta och nyckeln till the''JB
Justin grät första gången han såg sin film
Justin föddes en vecka för tidigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0