Dani Shay den kvinnligas Justin Bieber

Vid 22 års ålder, är en slående likhet med tonårsidol Justin Bieber att få berömmelse efter att ha sjungit på en cover på "Baby".

Trots att flera år ägnas åt musik, var tvungen att komponera "Vad i helvete", en parodi av sångarens hitlåt, halvvägs runt världen för att sjunga.

Denna sång berättar historien om Dani Shay, som trots sin erfarenhet och bra röst, människorna på gatorna för att förväxlas med Bieber. "Jag stannar var som helst eftersom folk tycker att jag är Justin. Innan jag ens visste vem han var, oavsett vad jag bär, bad jag om autografer och bilder", sa den unga kvinnan för några månader sedan.

Sången var brett lyssnade på videon webbplatsen YouTube, som han började visas i TV. Nu återvände Shay till skärmen genom att kvalificera auditions för den nya upplagan av USA: s Go Talent.



Jag vet att vi har redan skrivit om Dani förut men det kan ju inte skada att få reda på mer om henne.

dfs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0