5 låtar som inspirerar justin bieber

ads

Man in the mirror - Michael jackson
"Du kan känna känslan i det han säger, Och hur du ska tro på dig själv. Meddelandet bakom det är underbart.
Det är en riktigt inspirerad sång."

I believe i can fly - R. Kelly
"Den här låten är nästan som never say never, där allting är möjligt, och du behöver bara tro."

Dear god - Boyz II Men
"Min mamma har lyssnat på boyz II i evigheter sens jag var liten. Musiken var alltid på i huset, nu är låten i mina iTunes."

Down to earth - justin bieber
"Det handlar om mina föräldrar som splitras när jag var jätte liten och allt som jag var med om och som jag fortfarande går igenom. Och jag tycker att den här låten inspirerar för att det är så många barns föräldrar som splitras varje dag."

Never say never - justin bieber featuring jaden smith.
"Vi gjorde låten never say never först, så på nåt sätt så inspirerar den min film, som handlar om mig. En liten unge som får uppfylla sin dröm och bli framgångsrik. Meddelandet är att aldrig ge upp, så jag tror det var perfekt för de."

dfs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0