Simon Cowell: "Justin Bieber har X faktor"

dfdf

Simon Cowell är aktuell med "X Factor " auditions (trots att spela tystlåten om vem som domare kan vara). Han berättar för Buzznet om egenskaper som han letar efter för de tävlande i showen.

"Det är väldigt svårt att skriva ner i ord vad som gör någon speciell. Men när de går i rummet kan det vara närvaro, kan det vara deras röst, kan det vara deras påverkan på andra människor," säger Cowell. "Jag antar att Justin Biebers ett bra exempel någon som har 'X-faktorn'. Men du känner igen det när du träffar honom eller om du ser honom utföra, och som jag sa, han har den otroliga inverkan på hans fans - och det betyder att han har det. Och jag har sett andra människor i hans ålder som ser nästan identiska ut med honom som inte har det. Det kommer inifrån tror jag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0