Rebecca Black forsätter prata om Justin

klkll

I en helt ny fotosession, kan 13-åriga YouTube Phenom Rebecca Black ses bära ett stort grönt Justin Bieber armband runt hennes handled - så det är ingen överraskning att hon är smickrad av människor jämföra henne med honom.

"Jag älskar Justin Bieber så det är som den bästa komplimang jag någonsin fått tror jag, så, det är så coolt," säger hon E! Nyheter. Hon hoppas att de en dag kan samarbeta på en låt, fast hon inte har någon preferenser för de typen av musik de går för. "Jag skulle lämna det upp till honom. Han hade mer erfarenhet än jag har haft, så det är hans val."

Black, som för närvarande är Fielding erbjudanden från Jay Leno, Ellen DeGeneres, och Good Morning America, säger att hennes Pop Idol är Selena Gomez. "Jag älskar Selena Gomez, säger hon. "Hon har varit i branschen sedan hon var så ung, och hon har inte fastnat i alla rehab eller droger eller något annat."


Kommentarer
Postat av: rebecca

ta gärna del av min justin bieber design helt gratis på bloggen

2011-06-02 @ 22:13:16
URL: http://gratisdesiigner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0