Bieber vill ha mer skådespeleri jobb

fdf

Justin Bieber säger att han skulle älska att göra mer skådespeleri i framtiden.

Den tonåringa stjärnan gjorde sina skådespelardebut när han filmat två gäst avsnitt CSI förra året och återigen tidigare i år, där han spelade rollen av en orolig tonåring.

Nu säger Justin att han hoppas på att kunna landa ännu mer TV och film arbete.

"Jag vill definitivt göra mer skådespeleri, och ytterligare min karriär inom detta område, det är något jag skulle älska att göra." sade han under en intervju om " Kyle & Jackie O Show Sydneys 2day FM.

Den Biebz förnekade också att hans debut dokumentär film Never Say Never var ett manus.

"Det var inte skript när jag är min mormor så säger hon alltid att jag ska städa upp efter mig själv, speciellt närjag är hemma, men jag är inte hemma så ofta, jag har fakitkst inget rum vid denna punkte, det är bara för att jag reserhela tiden."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0