Justin är trött på paparazzis

trtyyr

Det ser ut at vara en av de fallgropar med att vara en global superstjärna har sjunkit in med JustinBieber, som han tog till Twitter för att uttrycka några av sina känslor inför paparazzis som följer alla hans rörelser.

Den Biebs har turnerat världen över med sin My World turné med sitt senaste stopp i Israel och som det ser ut från hans Twitter, har han fått nog:

"fantastisk plats ... inte en dålig dag. vill bara lite mer utrymme och avskildhet från det likaledes att njuta av denna tid med min familj. tack. jag är i det heliga landet och jag ärtacksam för det. Jag vill bara ha samma personliga erfarenheter som andra har här. Man skulle kunna tro att paparazzi skulle ha en viss respekt på heliga platser. Allt jag ville varchansen att där Jesus gjorde här i Isreal. De bör skämmas. Ta bilder av mig när jag äter, men inte på en plats för bön, löjligt. Människor väntar hela livet för möjligheter som detta, varför skulle de vilja ta den erfarenheten ifrån någon. Bor på hotellet för resten av veckan är ni lyckliga? Det är inte fans, och några av de likaledes var snäll nog att lämna. Men vissa människor har helt enkelt inte respekt."

Stackars Biebs! Naturligtvis var Justin armé av Beliebers snabba att trösta honom, och har hashtag #cheerupjustin trend över hela världen. Med fans som detta, är vi säkra på att han inte kan stannaledsen för länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0