Bilder och lite texter från The Big Issue 937

kjkjkj

kjkjkjh

gkkjgkj

Justin Bieber var med på omslaget till tidningen The Big Issue i Storbritannien upplaga 937.

Intervjun gavs innan turnèn My World startade, då Justin sa till tidningen att han precis träffat Craig David på Brit Awards och skulle göra en låt tillsammans. Kom ihåg att Craig David nyligen gjorde ett överraskande framträdande på My World Tour i London. I intervjun berättar han även lite om hur det var att upptäcktas via YouTube:  "Till en början hade 100 visningar vilket inte var mycket, men det var en massa människor för mig då. Sedan kom 500 och det bara fortsatte att växa mer och mer. Så jag fortsatte att ladda upp mer och mer videos. Så småningom nådde jag en punkt där jag stod med tusentals tittare innan jag blev sedan signad."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0