Justin Biebers nya parfym som heter Someday

adsadsd

Att se så stora framgångar med sin första satsning doft marknaden är Justin Bieber redo för att hjälpa damerna med rätt lukt.

"Never Say Never"-stjärnan gick ut för gals parfym, eftersom det kommer i en hjärtformad blomma av en topp till den avtagbara berlocker hängande från halsen.

Enligt WWD heter Biebers nya parfym Someday - medan hopkok skapades av Honorine Blanc Firmenich, som beskrev erbjudandet som en "fruktig gourmand" formel.

Komma in på hans senaste satsning medan han turnerar världen, säger Justin, "Låt oss vara riktiga, det är väldigt viktigt hur en tjej luktar. Jag har en sådan djup förbindelse med mina fans, skapa en doft som jag personligen älskar är ett annat sätt jag kan föra dem närmare till min värld."

Med en del av vinsten går till pennor Promise, som bygger skolor och Make-A-Wish Foundation, berättade 17-åringen glatt.

"Jag ska inte bara ge en doft till alla mina fans, men jag kan ge tillbaka till välgörenhet, vilket är en stor prioritering för mig. Folket Ge tillbaka Brands r mig verkligen, att stå för vad jag bryr mig om."

Fortsätter att arbeta med Honorine Blanc av Firmenich på flickornas doft, Bieber berättade, "De lät mig verkligen ta ledningen hela projektet, eftersom jag vet mina fans bättre än någon annan - från att arbeta med gruppen om utvecklingen av doften fick jag hjälpa till att designa flaskan och förpackningen. "

Ställ att skickas till utvalda butiker i juni, kommer doften att erbjudas som en Eau De Parfum Spray varierar i pris från $35 för en 1 oz. storlek till $45 för 1,7 oz. version till $55 för 3,4 oz.

adsass

Kommentarer
Postat av: RBieber

Vet nån vart man kan få tag på parfymen?

2011-05-22 @ 12:58:13
Postat av: Hannah

Den har inte kommit ut än så tyvär kan vi inte ge något svar än så länge.

2011-05-22 @ 16:30:22
URL: http://justindrewbieberdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0