Justin ber fans att gå hem



Justin berättar för fans att lämna honom ensam och det fanns cirka 20 beliebers där.

Vi på allvar hittar inget fel med detta. Visst, de är fans men Justin är rast just nu efter den långa turen. Han är hemma i sin hemstad för att försöka slappna av. Det är hans hus som han inte har besökt på evigheter.

UPPDATERINGAR:
Justin Bieber svarar via Twitter.

"Jag älskar mina fans av hela mitt hjärta. Det kommer aldrig att förändras någonsin. Det kommer att finnas tillfällende då jag vill ha mitt privatliv... när jag vill vara en storebror eller en son eller en sonson. och det är inte om mig det är om mina vänner eller min familj. Jag vill ha den tiden."

"Det betyder inte att jag inte älskar och uppskattar mina fans. Vi är en familj. Som inte kommer att förändras. Jag ser alla kommentarer. Jag här. Fortfarande Justin. Fortfarande kidrauhl."

"Farfar, mormor, Jazzy, Jaxo, @lordbieber och hela min familj i Stratford jag älskar er."

dfsdfsdfs

Kommentarer
Postat av: sarah

ok jag heter @sarah_ngoy

2011-06-05 @ 09:54:30
URL: http://sarahfina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0