Justin och Craig David ska göra en duett tillsammans?

tyty

Kungen av det häftiga Craig David säger att han är definitivt med i Facebook för att spela in en låt med popstar och fans Justin Bieber.

Paret, träffades för första gången på röda mattan Never Never say premiären, har sedan utfört tillsammans under en improviserad duett O2-arenan konsert tidigare denna månad.

Att tala till Heat magazine, sa David: "Han var vid sidan av scenen och njöt av uppträdande på 7 dagar - som är en avhans favoritlåtar - och nästa sak jag vet är att han är uppe scenen och sjunger.

"Det var ganska intressant eftersom jag trodde, demografiska-vis skulle han förmodligen vara försiktig med att sjungaom att älska onsdag!"

Han tillade: "Han är en riktig härlig, talangfull grabb. Han är mycket skarp och han fick även en mycket torr humor. "

David, som själv bröt sig in i musikbranschen som en tonåring, 18 år, upphävde rykten om att Baby stjärna, är lite av en diva.

"Han är en cool kille, sa han. "Jag tror att han har en förmåga, med alla galenskap som pågår, att vara väldigt avslappnad med allt, och jag tror att han har bra människor runt honom. Jag hoppas att han fortsätter vid tjugoårsåldern. "


På tal om ett eventuellt samarbete med den kanadensiska tonåringen, sa han: "Om han var för något,och att det gick igenom så skulle vi definitivt spela in en låt tillsammans."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0