Selena Gomez: "Zac Efron är min man?"

dsdfdfs

Selena Gomez berättar till Seventeen magazine om livet och kärleken med Justin.

"Jag gillar inte att gömma mig. Jag tycker om att hålla vissa saker för mig själv, men i slutet av dagen, jag är arton, ochjag ska bli kär. Jag ska umgås med människor, och jag kommer att utforska mig själv, och jag är okej med det. "

Med att vara öppen om sin relation kommer en motreaktion av Love Struck-tweens över hela världen. Gomez har varit ett föremål för alla beliebers och har fått dödshot överallt, men när frågan om hon kunde relatera något till de galna fansen när dom krossar, svarar hon:

"Skämtar du med mig? Jag är tror fortfarande att  Zac Efron är min man. "

"Jag skulle inte röra det. Jag älskar Vanessa [Hudgens] alldeles för mycket. "tillägger hon.

Gillar du tanken om Selena & Zac?

dfdfdf

Kommentarer
Postat av: PanfuHannah

Va?? Är Zac Efron,Jelenas eller Selenas man??

2011-05-07 @ 09:10:35
URL: http://panfuhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0