Justin vinner 6 billboards Awards och kysser selena

ewewqw

Justin Bieber och Eminem vann stort Billboard Music Awards som hölls på MGM Grand Garden Arena i Las Vegas. Den tidigare dominerar vinnarlistan med sju berömda inklusive Top New Artist, och den senare tar hem sex gonggonger inklusive Top Artist.

Bieber fick tidigare priser för
Top Social Artist, Top Streaming Artist, Top Pop Album and Top Streaming Song redan innan showen var han taggad. Senare tar han Digital Artist of the Year, Top New Artist and Fan Favorite Award live ceremoni, värd var Ken Jeong den 22 maj.

När han vann Digital Artist Kudo, gav Bieber en shout-out ut till sina fans i Kanada, "Jag vill tacka alla som hjälpte mig att komma ur min hemstad." Den kända tonåringen krediteras dessutom av hans mentor Usher för sin explosionsartade framgång.

Vid insamlingen av Top New Artist priset, sa han, "Jag är 17 och jag vill tacka Gud för, du vet, han välsignade mig såmycket. Varje dag är tokig eftersom jag ser så många människor. Det är galet att jag är omgiven av så mångafantastiska människor" tillade han, "Jag vill tacka mina fans igen för att de var så fantastiskt. Jag vill tacka minmamma."



dfs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0