Justin Bieber, Chris Brown Set To Shoot ‘Next 2 You’ Video!!



Scooter Braun, Biebs förvaltare, retar "galen" klipp från FAME
Chris Brown tog nyligen scenen med Justin Bieber under Biebs "deltävling i Australien, där de framförde" Up ", och nu de två kommer att börja arbeta en video för Browns FAME låten "next 2 you."

Biebers chef, Scooter Braun bekräftade video planer på Twitter. "NP-# Next2You w / @ justinbieber och @ chrisbrown -! video behandling är galen ... ja det kommer", skrev han.

Med lite kunskap om vad dessa två har i beredskap för fläktar, talade MTV News att Brown i mars om att arbeta med tonåring stjärna på banan. "Att kunna collab med [Bieber] var bra, säger Brown. "Han är en ung, energisk katt, att få jobba med honom, med fanbase han har, var otroligt. Jag vet att många små flickor kommer att älska denna post.

"Jag skulle inte säga [han] min skyddsling. Han gör sin grej i unga år, och jag gjorde mitt i unga år, att kunna se honom komma upp är starkt. "

Den midtempo balladen handlar om kärlekens kraft och göra utfästelse att tillbringa ditt liv med den speciella personen. Refrängen säger,

"En dag när himlen är Fallin '/ Jag kommer att stå precis bredvid dig, kommer bredvid dig / inte kommit någonsin mellan oss / För jag blir stående bredvid dig, bredvid dig."

Även om det är en feel-good låt, skojade Brown att när inspelningen av låten, han missade sin chans att slå studio med Bieber.

"Jag stod faktiskt upp honom olycka," Brown återkallas. "Han var lite galen ... jag var hela vägen på andra sidan av staden hantering av något," flicka affärer "och jag rusade tillbaka, och vid det laget, han som," Man, jag lämnar, bro . Jag gjorde det - bara kolla upp det "Och jag tittade den och lyssnade på den och jag var som," Människan, detta är galen "... Han är en bra grabb"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0