Intervju med violinisten Jennifer Saunders i NSN

adsadsdas

Nu kanske du känner igen Jennifer Saunders som violinist som Justin möter i sin hemstad framför Avon Theatre i hans film Never say never. Här är en intervju med henne om Justin.

Har du alltid varit ett fan av Justin?
"Ja, han är väldigt duktig och från Stratford."

Hur länge har du spelat fiol?
"Jag började vid tre års åldern och har spelat i åtta år."

Hur var din reaktion när du träffade Justin?
"En shock! Jag såg att kameran kommer in och var jätte förvånad över att se Justin Bieber stå framför mig."

Var du starstruck?
"Ja! Jag var chockad att jag knappt kunde prata för resten av dagen."

Var människor chockade över att se dig i Justins film?
"Ja, de flesta såg mig i förhandsvisningen eller nyheterna innan filmen släpptes.
Vänner ringde mig för att fråga om jag visste att jag var i Justin Biebers film."


adsdsds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0