Intervju med violinisten Jennifer Saunders i NSN



Tack vare fantastiska människor över på Paramount Pictures, kunde vi fånga upp det med violinisten från Justins film Never Say Never för att fira DVD-release den 13 maj.

Möt den 11-åriga Jennifer Saunders, den livliga och begåvade violinisten som var på rätt plats vid rätt tillfälle och har sedan dess blivit ett ansikte som har setts över hela världen! Här är vad hon hade att säga när vi kunde få lite av hennes tid:

Hur kändes det att ha Justin Bieber personligen såg dig och gav dig pengar?
"Det var väldigt spännande! Det var också en väldigt stor chock! Jag kommer alltid behålla de pengar han gav mig."

Visste du att innan han kom upp till dig att han själv brukade vara där?
"Ja, jag visste att han brukade busk där. Men det är inte vad som inspirerade mig till Busk, jag har varit gatumusikant sedan jag var fyra."

Har du fått den kändis behandling eftersom det hände? Har du någon bett om din autograf?
"Ingen har bett om min autograf... än, men alla mina vänner och min familj är verkligen glada för min skull."

Hur kändes det att sig dig själv i en storskärm?

"Det var lite konstigt att se mig själv på den stora teatern skärmen! Jag önskar att jag hade pratat mer i filmen! Jag var verkligen chockad och tyst."

Var ser du dig själv om tio år? Skulle du överväga att ta upp musik som en karriär?
"Ja, men jag tror inte att jag vill bli en superstjärna som Justin eftersom i filmen kan du se att han under stor press så har han jobbat riktigt hårt! Jag tror att jag kanske vill spela i en symfoniorkester."

Har du alltid varit ett fan av Justin?
"Ja, han är väldigt duktig och från Stratford"


Hur var din reaktion när du träffade Justin?
"Shock! Jag såg att kameran kommer in och var jätte förvånad över att se Justin Bieber stå framför mig."

Var du starstruck?
"Ja! Jag var så chockad att jag knappt kunde prata för resten av dagen."

Var människor chockade över att se dig i Justin's film?
"Ja, de flesta såg mig i förhandsvisningen eller på nyheterna innan filmen släpptes.
Vänner ringde mig för att fråga om jag visste att jag var i Justin Biebers film."

dfs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0