Justin och andra kändisar ber för Japan



Värden är fortfarande i chock efter nyheten om 8,9 - jordskalvet som drabbade Japan igår, frdag, 11 mars.

Den förödande jordbävningen till en 10-meter eller 32-tums tsunami som nu hotar Stillahavsområdet och kustområdet inklusive Hawaii och västkusten i USA. Kändisar har tagit till twitter för att dela sin kärlek och stöd till dem drabbade. Justin Bieber twittrade: "Japan är en av mina favoritplatser på jorden. Det är en otrolig kultur med fantastiska människor. Mina böner går till dem. Vi behöver alla hjälpa till." Sedan tillade han, "#prayforjapan"

"Jag skickar mina tankar och böner och kärlek till dem i Japan som är utsatta för ont,"
twittrade Taylor Swift.

Pop prinsessan Katy Perry hade en liknande känsla, och skrev, "Mina böner går till dem som drabbades av katastrofen i Japan. #prayforjapan"

Selena Gomez, som just var i landet, tog till Facebook för att uttrycka sin oro. "Wow, jag vet inte ens vad jag ska säga, Japan. Jag var just där och du var alltid så fantastisk för mig", skrev hon. "Jag sänder all min kärlek, böner och stöd."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0