Selena om Justin

oiyjuh

Selena Gomez har varit blyg om sitt förhållande med Justin Bieber, 17, men Late Show live i onsdag kväll, satte David Letterman henne på plats.
"Dejtar du någon?" frågade Letterman, som höll upp ett foto av de två tonåringarna från Vanity Fair Oscar Party den 27 februari. "Det var som en liten prom night?"

Gomez, 18, erbjöd en tystlåten leende istället för en bekräftelse, och sa att hon har känt "Baby" sångare i mer än två år.

"
Hans manager ringde min mamma, som är min chef,"
Gomez avslöjade om deras möte.

Medan Letterman fortsatte att pusha henne i ämnet, skådespelerskan bara rodnade innan men sa: "Han har varit i mitt liv länge, Det är bara bra att ha någon som förstår vad jag går igenom.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0