Selena erkänner sitt förhållande med Justin

iuhy

Slutligen bekräftade den vackra och begåvade tonårs drottningen, Selena Gomez, hennes förhållande med Justin. Hon talade ganska öppet om sitt förhållande med honom i en intervju, som hon gav Z100 förra veckan, och även kommenterade det överdrivna hatet från vissa Bieber fans.

"Det är svårt," sade hon om haters som konsekvent har förolämpat henne nyligen. "Det gör ont, det gör det verkligen. Jag tycker inte att jag gör något fel. Jag har varit bästa vän med honom under mycket lång tid. Det sårar mina känslor mycket men jag försöker att inte fokusera på det. Jag har en stark familj och stora fans. "

Lyckligtvis förstår Selena hur det är att vara i fansens position och tar alla hatiska kommentarer med en nypa salt, och säger, "Men jag måste hålla med dem ibland. Jag älskade Jesse McCartney. Jag var besatt av honom. Han dejtade Katie Cassidy när han var 16 eller 17. Jag hatade henne, absolut hatade henne. Jag var förödmjukad att han var med Katie och jag ville vara med honom. Han var min skärmsläckare! Jag gjorde nyss en film med Katie Cassidy och hon var den trevligaste personen någonsin. "

- bheiress


Kommentarer
Postat av: Nathalie "fotogalen" Andersson

Nu är dagens blogg avslutad, kolla in om just du blev vinnaren & passa på att anmäla dig igen så blir jag jätte glad!

Ha en bra dag !

Kramar från lilla mig <3

2011-03-16 @ 15:38:04
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0