Miley Cyrus dissar Justin, Cody & Rebecka?

hjgf

Under de senaste intervju berättar Miley Cyrus hur man ska bli en artist!

"Det bör vara svårare att vara artist. Du ska inte bara kunna sätta en låt YouTube och sen dra ut turné" sa Miley när frågan om sångaren känsla som Justin Bieber, Cody Simpson och Rebecca Black, som fick sin start YouTube.

"Jag läpp-synkar inte. Jag skulle hellre höra någon säga att jag sjöng som skit än har folk ser mig mima."

"Jag gör fel. Där ser du. Men om du lever ditt liv genom att försöka vara perfekt, så lever du inte riktigt ditt liv fullt ut" sa hon till Daily Telegraph.

Tror du att Miley dissar Justin Bieber, Cody Simpson eller Rebecca Black? eller alla tre?
Själv tror jag att hon menar Rebecka eftersom att hon blev känd över en natt, Justin och Cody har fått kämpa betydligt mer än henne iallafall Justin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0