Justin vill spela Oliver Twist

uy6tgrde

Justin Bieber är intresserad av att ta rollen som oliver Twist i en nyinspelning av den klassiska brittiska musikalfilmen från 1968. Han anser att hans tuffa barndom skulle hjälpa honom passa rollen bättre. Popstjärnan tror att han har gått igenom tillräckligt med katastrofer för att förstå hur Charles Dicken's street urchin kände sig.

"Baby" sångaren växte upp i en liten lägenhet i Kanada med hans mamma eftersom hans far lämnade dem. Han sa, "Vi hade det ganska smutsigt. Vi hade musfällor överallt eftersom det var möss, eh, möss i huset. Jag hade inte en riktig säng. Jag sov på en blå utdragbar soffa i mitt rum", han tillade, "Vi hade ingenting i kylskåpet, förutom kanske pålägg för skolan och makaroner och ost. jag skulle älska att spela Oliver Twist." Men trots hans önskan, är Bieber egentligen 7 år för gammal för rollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0