Justin gillar Dublin, Irland

lokijuy

Justin Bieber är värdens största tonårs stjärna som gjorde att det blev totalt kaos för alla tjejer i Irland, på den livligaste gatan pga ett internet-rykte.

"Jag har varit ute och sett ett fåtal platser här. Jag säger inte vart för att jag vill komma tillbaka dit imorgon, men jag tycker Dublin är fantastiskt", säger Bieber och tillade att han även hade planer på att kanske ta en månads ledighet efter turnen är slut och han drar sig till Studion där hemma.

My World Tour har dragit in 100 miljoner dollar från Milano till Paris till Sydney.

"Vad jag gillar mest är att få dig att le", sa Justin på sin konsert i Dublin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0