Falska rykten om Justin och Robert

iuytr

Kommer ni ihåg den där historien om Justin och Robert Pattinson om att de har något gemensamt: Deras hår! Robert hade enligt historien sagt att deras hår var perfekt som raggnings replik!

Men när Robert läste om detta i en tidning blev han förvånad. "Jag har aldrig träffat den snubben, jag tänkte; varför gör du så här? - Du är ju redan känd! Du behöver inte hitta på historier om mig.."

Många belibers blev mycket förvånade över detta, det är inte likt Justin att ljuga om sådana saker! Som tur är blev detta uträtt illa kvickt! Det visade att Justin inte hade ljugit om detta, utan det va tidningen som hittade på allt... Justin kommenderade detta i en radiointervju i England "Nej, jag har aldrig sagt det där, jag har aldrig ens träffat honom"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0