Lite mer information om Someday

ads

 

Med framgången av hans My World unisex doft, lanserar den 17-åriga popstjärnan en ny parfym för kvinnor som heter "Someday".


Enligt WWD arbetade Justin med Firmenich för att skapa en parfym, som beskrivs som en "fruktig gourmand" blandning. Det kommer att vara förpackat i en flaska med en hjärtformad blomma på toppen, tillsammans med avtagbara berlocker hängande från halsen.

"Låt oss vara riktiga, hur en tjej luktar är väldigt viktigt för en kille!" säger Justin till mode tidningen. "Jag har en sådan djup förbindelse med mina fans, så att skapa en parfym som jag personligen älskar är ett annat sätt jag kan göra för att föra dem närmare till min värld."

Att fortsätta med hans givande väger kommer popstjärnan donera en del av doftens pengar till två av hans favorit välgörenhetsorganisationer, Pencils of Promise och Make-A-Wish Foundation. "Jag skapar inte bara en doft för alla mina fans, jag har chansen att kunna ge tillbaka till välgörenhet, vilket är en stor prioritet för mig", tillägger han. "Människorna på Give Back Brands förstår mig verkligen, och vad jag står för och bryr mig om."

Man kommer kunna köpa den i juni. Det kommer att finnas tillgängligt som en Eau De Parfum Spray, kommer kosta $35 (ca 220 kronor) för en 1-ounce flaska, $45 (ca 280 kronor) för 1,7-ounce version, och $55 (ca 340 kronor) för 3,4-ounce flaska.

adsads


Kommentarer
Postat av: caroline

exakt vilken dag kommer den ut? jag kollade på hemsidan och den fanns inte och det stog inget om den... jag vet att den har kommit ut i andra butiker och så.. men om ni kan länka en sida som man kan beställa hans perfym på(helst att butiken ligger i sverige..) så skulle jag vara as tacksam ;)

2011-06-18 @ 15:35:39
URL: http://abieberstorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0