Justin kommer inte att begränsa sig själv på nästa album

dfssdf

"Jag vill bara göra musik," säger han till MTV News.

Det har varit en minut sedan Justin släppt ny musik, och det låter som det väntande spelet fortsätter. Sångaren är för närvarande i planering och inspelning för hans nästa skiva och har inte fastställt några tidsgränser för sig själv. Bieber sa att han fortfarande skapar musik.

"Jag vill arbeta mycket med mig själv", sa han till MTV News om några planer på att utöka sitt samarbete resumé, efter att ha arbetat med artister som Chris Brown, Kanye West, Ludacris och Flatts Rascal. "Och jag vill skriva en hel del själv. Jag kommer att arbeta med en massa andra producenter och sånt, men jag skriver en massa, skriver på en turné."

Så vad är det Justin fokuserar på i denna nya omgång av låtar? "Jag skriver om hur jag känner och producerar. Jag har framme min laptop och min dator", sa han. "Jag har varit riktigt inne i den och förhoppningsvis kommer detta nästa album bli enormt."

Det kan ta ett tag innan nya saker kommer ut, men det är inte så att fans inte redan har gott om Bieber musik att lyssna på under tiden. Endast ett par år in i sin karriär har Bieber redan lyckats släppa album som hamnat på topplistorna.

My World, My World 2.0, Never Say Never - The Remixes och My Worlds Acoustic. Han har också sysslat med i ett antal genrer, såsom pop, hip-hop, R & B och, ja, till och med country. Med så många intressen i så många olika ljud och så mycket att dra, sa Bieber att han inte boxar sig in på sin nästa släppning.

"Jag har gjort en hel del på min akustiska gitarr, så det kommer ha den vibben", förklarade han. "Jag kommer inte riktigt begränsa mig. Jag tror att musik är musik och genre - Jag menar, jag vet att det finns countrymusik, det finns rockmusik, men min musik är annorlunda. Min röst är inte avsedd för någon stil. Jag vill bara göra musik. "

Tags: MTV Shows


dsff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0