Justin Bieber vs Jinsu?

adsads

Den 9 juni så blev det Twitter-bråk mellan unga Jinsu, som är Jasmine Villegas nuvarande pojkvän och Justin Bieber. Den största kampen var för gärningar av försvar, där Justin var rasande över att höra att Jinsu säga ''Jasmine är vackrare än Selena Gomez''

Källor säger även att Jinsu twittrade ''Jelena är fejk! Selena är en bitch och ett djur!'' Och även Jasmine hade twittrat något om Jelena, och då blev Selenators, Beliebers & Justin rasande. Justin försvarade Selena, men efter när Jinsu raderade sin tweet så raderade Justin sin tweet också där han försvarar Selena. Men Beliebers & Selenators gav inte upp, de blev en familj och attackerade Jinsu & Jasmine tillsammans på Twitter!

Bland de kommentarer sagt av Selenators till Jasmine & Jinsu:
"Eh, vad fan?
Jasmine är den fulaste jävlen. Så sluta skriva om Selena. Du är svartsjuk eftersom Selena är vackrare än henne? Jag slår vad!"

''Jasmine är en bitch!''
Det finns mycket mer som Beliebers & Selenators skrev.

Efter att Jinsu ha sett dessa kommentarer så blev han inte tyst! Han började twittra;
"Jag är den bästa unga rappare där ute"


Jinsu hade också Jasminators vid sin sida som skrev detta och Jinsu Retweeted allt, Retweet betyder att det som han retweetar kommer upp på hans profil, som dessa:
"Selena är bättre än Jasmine? Åh fan NEJ! Jasmine är bättre.''


Justin Blev arg och började direkt twittar om Jinsu:
"Vissa människor vill bara ha uppmärksamhet. Sälja skivor och kanske få lite följare med utan deras namn på deras användarnamn, innan de börjar prata "


Justin twittrade sedan även;
"Bara slappna av... Jag ska döda dem med vänlighet."


Och när Jinsu hade läst det där som Justin skrev så twittrade Jinsu:
"Jag respekterar dig, men bara om du säger mitt namn pojke. Det är vad riktiga män gör. Jag glömde att du är en liten unge."


Justin svarade på Junsu med:
"Varför skulle jag säga ditt namn och ge mer uppmärksamhet till dig?
Jag behöver inte din respekt. lol''


Senare twittrade Jinsu:
"Alla som stödjer barnet, jag älskar er alla. Alla som hatar det barnet, jag älskar er alla också. Detta är för lätt."
Jinsu menade Justin då, att han älskar alla som stödjer Justin & dom som inte stödjer honom. Men Beliebers & Selenators gick inte på det där, de visste att han bara ville få folk att tycka om honom. Han ville ha fler fans.


Justn såg Jinsu's tweet och då twittarde Justin:
"Du kan inte bråka mina fans, du kan inte förstöra den här familjen. Inget hat, inga rykten, ingen negativitet kan bryta den. WE ALL WE GOT, #iloveyou

qewqew

Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Är du intresserad av ett länk byte på bloglovin? Jag har iaf lagt till dig för jag gillade din blog..Kram

2011-06-14 @ 09:28:56
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0