Joe Jonas säger att hans musik inte är för Beliebers

dfs

Joe rensar upp rivalitet rykterna mellan honom och Justin - men han går så långt, så att han kränkar hans popstjärns motsvarighet?

Vi är glada att höra Joe Jonas, 21, inte känner sig hotade av superstjärnan Justin, 17. Men han kan ha gått lite för långt den är gången!

Joe berättar för AOL om att hans karriär är i en annan basebollarena än Biebers.

"Mina låtar är lite mer mogna," sa Jonas. "De saker som jag talar om... Jag hoppas verkligen att 11-åringar inte lyssnar på dem för då behöver deras föräldrar prata med dem"

Han säger också hans soloalbum
"Fast Life" handlar mer om de hinder som unga vuxna till skillnad från pre-teen drama.

"Jag är 21, så jag sjunger om saker en 21-årig ​​skulle behandla. Och om en 11-årig ​​eller vad som helst vill lyssna på min musik, så är det bra, jag är mer än nöjd. Jag känner bara kärnan i publiken som kommer att vara lite äldre," sa Joe Jonas.

ads

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0