Snart börjar uppdateringen som valigt!

Hejsan alla otroligt underbara Beliebers!

Nu kommer bloggen snart börja med sin normala uppdatering. Kul kul! Jag har både bra och dåliga nyheter med mig nu efter denna lilla bloggpause. Dom dåliga nyheterna är att Nellie som var delägare här har slutat, hon kände att det var fel att blogga om någon som hon inte gillar så mycket längre. Som sagt är det synd att hon inte själv skrev något sista inlägg, men nu vet ni i alla fall att hon har slutat.

Som ni ser så har headern skitit sig, den verkar har åkt bort på nått sätt. Men bara lugn, jag väntar på att Nathalie Torpenberg ska börja göra sina underbara fansite designer igen. Jag lovar er att det inte tar långt tid att fixa de. Puss och kram på er alla underbara människor.

Bjuder på en bild som nog alla svenska Beliebers fullkomligt älskar!
yuuy


Kommentarer
Postat av: Natta

Hej jag kommer att få en ny design och då ska jag använda bildlänkar och nu undrar jag ifall det finns någon särskild bild som jag ska använda :-)

2011-08-27 @ 20:52:08
URL: http://mirandacosgrove.blogg.se/
Postat av: sarah

tack s mkt jag ska mesa dig nu :))



har du facebook??

2011-08-27 @ 21:33:36
URL: http://sarahfina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0