Justin vill göra en duett med Stevie Wonder eller Beyonce Knowles

sdadsa

Justin Bieber skriver sitt nya album samtidigt som han är på turné. Den tonåriga sångsensationen - som just nu är på "My World Tour" - har visat, trots att han reser världen över, att han har hittat tid att fastställa spår för sin nästa skiva och är "förväntansfull" om att ge fansen möjlighet att höra hans nya musik i sommar.

Förutom att skriva nya låtar, har den 17-åriga "baby" Hitmaker - som hade en gästroll brottslighet visa - erkänt att han har fångat agerar fel och "absolut" vill ha en annan tidigare i år "CSI Crime Scene Investigation" roll framför kameran.

Han förklarade nyligen: "Jag vill definitivt göra mer skådespeleri, och yttra min karriär inom detta område, det är något jag skulle älska att göra."

Även om han vill fylla sin karriär,är Justin fortfarande koncentrerad hans musik och hoppas att säkra några nya samarbeten i framtiden.

Han sa: "Jag skulle älska att sjunga med Stevie Wonder eller Beyonce Knowles."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0