Justin och Mark Wahlberg gör en film tillsammans?

sdffds

Mark Wahlberg är på skivan som ett Justin Bieber fan. Tillbaka i augusti,  han sa, "Världen behöver Justin Bieber. Justin Bieber är som den vita Tupac. Jämfört med många människor." Faktum är att Wahlberg ett så stort fan, berättade han på gårdagens Time 100 Gala, att han och Bieber kommer att göra en film tillsammans.  Vi talade med Wahlberg om Bieber, handlingen i sin film, och huruvida de ska vara duetting.

Är det någon, som tex av oväntade, som du vill arbeta med?

"Ja, det är Justin Bieber och jag tänker göra en film tillsammans med han."

Är det verkligen sant?

"Ja, vi ska sätta ihop det. Vi gör det på Paramount. Vi slog dem tanken och, du vet, vi pratar om att göra det. Han älskar idén. Han har skickat en video till mig en video av sig själv,och jag tycker  att han verkligen är duktig."

Kan du berätta något mer?

"Nej, vi kommer att göra något intressant."

Precis som en drama eller en komedi?

"Mer av ett drama. Det är intressant, eller hur? Du vill veta. De kommer förmodligen att meddela det. De kan meddela att det ganska snart, ungefär som en motvillig mentor i en innerstads miljö. Du vet, jag vill inte säga."

Kommer du att sjunga och dansa?

"Nej, jag kommer inte och det kommer han inte heller göra."

Men du kan? Du kan kasta ner den.

"Om jag måste, men jag har, du vet, det är den sista utvägen. Jag har verkligen arbetat hårt för att komma bort från det hela, men man vet aldrig. Jag kan bara sluta komma tillbaka till full cirkel."

Men du har fortfarande filmerna?

"Endast för mina barn och min fru."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0