Justin gillar inye Cheryls nya hem

adsadsdsa

Justin Bieber tycker att lägenheten Cheryl Cole nyss hyrde i Los Angeles är "i fel del av LA". Justin hävdade att han visste några praktfulla kuddar i Los Angeles, vilket han var ganska säker när sade att han kunde visa Cheryl en mycket bättre plats att leva i.

Den heartthrob sångaren sa: "Hon behöver komma ut ur sin hyrda plats och köpa en stor plats i LA. Hon behöver hjälp."Han sa,"Jag såg den platsen som hon hyrde i en tidning och hon är i fel del av LA säkert. Jag har en plats i LA och många av mina kompisar har bra ställen. "

Justin är övertygad om att han kommer att göra ett bra val för Cheryl som han sade, "Jag kan hjälpa henne att visa runtegenskaper på bästa och coolaste områden. Där jag verkligen vill visa henne är i bergen. "Och han tillade," Zac Efronoch Mick Jagger bor där och vi kan gå och se hur stor deras platser är. Jag är säker på att de kommer att sälja den till Cheryl."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0