Justin är inte van vid galna fans



DET KAN INTE vara roligt, ibland, att vara Justin Bieber.

Visst, han har hits som Baby till hans namn, varit stjärnan i en 3D film biopic (Never Say Never), och vann årets artist American Music Awards förra året.

För att inte nämna att han kan räkna kändisar som Usher och Kim Kardashian som vänner.

Men när det kommer till hans beundrande allmänheten, han måste vara försiktig, sade han till reportrar på en presskonferens Singapore Indoor Stadium igår, timmarna innan han intog scenen för hans utsålda gig här.

Att ta itu med varför han är slutade att hälsa sina fans efter landning Changi Airport måndag, sade han: "Det var ett säkerhetsproblem ... Det skulle inte ha varit säkert för mig."

Man får en känsla av att Bieber - som släppte sin debut-EP, My World, under 2009 - önskar att hans tillbedjare skulle tona ner det.

"De skriker och sånt, jag har inte riktigt vant mig vid det. Det är fortfarande galet för mig, sade han." Han tillade: "Jag älskar mina fans, men var jag än är så kan jag sättas i farliga positioner. Ibland blir, flickorna lite galna och vill bara ta mig. "

Faktum är att 17-åringen - som reste hit med ett lag som innehåller hans mamma, Pattie Mallette - inspirerar pandemonium.

Förra året var ett framträdande i Australien när en panikartad flykt bland hans fans bröt ut. Och i Jerusalem. Och förra månaden i Liverpool, två av Biebers kvinnliga fans förklädde sig som hotell städare, och smög in i hans svit

Kommentarer
Postat av: Bieberfan

Kolla mitt mejl ;) <3

2011-04-20 @ 12:52:12
URL: http://justindrewbieberjdb.blogg.se/
Postat av: Bieberfan

Aa dt går bra :) <3



Kram <3

2011-04-20 @ 19:37:57
URL: http://justindrewbieberjdb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0