Evan Rachel Wood: ''Jag har Bieber Fever!''

dfdfsdfsf

Evan Rachel Wood är den senaste kändisen som erkänner att hon har drabbats av Bieber Fever. Det stämmer. Skådespelerskan är förkrossand på Justin Bieber.

"Jag verkligen njuter av att vara singel och att koncentrera mig på jobbet just nu. Det och titta på Food Network och lyssnar på Justin Bieber, "Evan berättade Esquire Magazine.

"Folk tror ärligt jag skojar om Bieber. Min mamma är så förvirrad. Hon är som, "Evan, seriöst?" Jag är som, "Gå och se Never Say Never. Du kommer att förstå, ".

Evan öppnade också upp om sitt förhållande med rockaren Marilyn Manson, som hon dejtade för fyra år sen..

"Jag har inte riktigt fått en normal barndom, förklarade hon. "Manson gav mig vad jag kände att jag hade missat, där du får experimentera och skära loss och förändras och växa. Jag bodde 50 liv i de fyra åren. "


Hon delade också att hon ställde upp för dejtande flickor.

"Jag ställer upp för allting . Möt en trevlig kille, träffa en trevlig tjej, "Evan sa. "Jag var alltid i mycket androgyna saker. Killar, tjejer ... Jag håller på med androgynitet i allmänhet. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0